10.2.2018

Seuran suunnistuskauden kevään avaus tapahtuu FinnSpringissä!

RaKaS järjestää jäsenilleen hulppean suunnistuskauden avauksen bussikyydin kera huhtikuun toiseksi viimeisenä viikonloppuna 20.-22.4. Suuntana on kevään suurin suunnistustapahtuma FinnSpring, jossa käydään lauantaina henkilökohtainen kilpailu ja sunnuntaina viestikilpailut kaikissa ikäsarjoissa. Sunnuntaina tekee paluun areenalle myös suunnistuksen Viestiliiga (pääsarjat), joka on veikattavissa (ja nähtävissä) Veikkauksen sivuilla.

Tapahtumassa on myös kuntosuunnistusmahdollisuus molempina päivinä ja tarkoitus onkin saada mukaan myös kuntosuunnistavia jäseniämme!

Ilmoittaudu mukaan viimeistään 31.3. mennessä tästä: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfFHEMeoJUAUrEBo0CtM9-r43iS2nbnJxit8XT5Y4oJlK3KpA/viewform?usp=pp_url&entry.1900234137&entry.2036123714&entry.321633468

Alustava ohjelma:

• Pe
    • Lähtö n. klo 17 Lappeenrannasta
    • Päivällinen menomatkalla (omakustanteinen)
    • Majoitus hotelli Korpilammelle
  • La
    • Hotelliaamiainen
    • Henkilökohtainen kisa / kuntosuunnistus
    • Päivällisbuffet
  • Su
    • Hotelliaamiainen
    • Viestit / kuntosuunnistus
    • Iltapäivällä ruokailu kotiinpaluumatkalla (omakustanteinen)
    • Paluu Lappeenrantaan noin klo 17-18 aikaan.

* aikuisille omavastauu 60 euroa ja kilpailevalle lapselle 30 euroa

* kilpailuihin ilmoittautuminen ja korvaukset seuran normaalin käytännön mukaisesti. Viestien osanottomaksut maksaa seura (ei kuntosarjaviestit).